Ecumaster EMU Classic moottorinohjainlaite
-
779.00€
- Veroton: 628.23€
- Merkki:
- Tuotenumero: EMUCLASSIC
- Saatavuus: Varastossa
EMU Classic on uusittu ja parannettu versio Ecumasterin suosituimmasta moottorinohjainlaitteesta EMU:sta.
Etsitkö moottorinohjainlaitetta, jossa on sekventiaalinen sytytys- ja suihkutusohjaus maksimissaan kuusisylinteriseen moottoriin, ja ohjaus myös portaattomasti säätyville nokka-akseleille, mutta et halua maksaa liikaa? Nimestään huolimatta kyse ei ole vanhanaikaisesta laitteesta, vaan tähänkin laitteeseen saadaan säännöllisesti päivityksiä, joita on opittu mm. EMU PRO-16 kehittelyssä.
Haluaisitko silti oikeasti monipuoliset sisäänrakennetut toiminnallisuudet vakiona - ilman lisähintaa? Vertaa kilpailjoihin. Uusi Ecumaster EMU Classic tarjoaa myös paljon muuta! Lue lisää!
Ladattavat tiedostot
EMU Classicissä on valmiiksi sisäänrakennettuna paljon tärkeitä ominaisuuksia mm.:
- kuusi suutinohjausta
- kuusi sytytysohjausta (et tarvitse erillisiä sytytyspääteasteita)
- kuusi maadoittavaa lisäohjausta (päälle/pois tai PWM)
- neljä askelmoottoriohjausta joutokäynti-steppereitä varten
- laajakaistalambdaohjain (Bosch LSU 4.2 anturi kytketään suoraan EMU:uun)
- imusarjan paineanturi (4 bar MAP-anturi sisäänrakennettuna)
- 2 EGT K-tyypin lämpöparin sisääntuloa
- 2 nakutusanturin sisääntuloa
- liitäntä etanolipitoisuusanturin kytkemistä varten (jolloin voidaan käyttää FlexFuel-toimintoa). HUOMAA myös Trafin muunnostuki etanolimuutoksiin.
- ahtopaineohjaus
- 2 portaattomasti säätyvän nokan ohjausta
- triggerioskilloskooppi
- toimituksessa mukana liitinsarja kontakteineen ja USB ohjelmointikaapeli, sekä laminoitu kytkentäohjekortti.
Sisäänrakennetut toiminnallisuudet tarjoavat asennukselle ja käytölle enemmän joustavuutta, vähentää kokonaiskustannuksia, poistaa erillisten lisälaitteiden hankintakulut ja yksinkertaistaa johdotusta, kun sinun ei tarvitse kytkeä ulkoisia laitteita.
Teknologia
EMU Classic on valmistettu IPC-S-815A standardin mukaan tuotteen luotettavuuden varmistamiseksi. Laite on valmistettu automatisoidulla kokoonpanolinjalla, jossa komponentit tarkistetaan optisesti ja testataan toimiviksi. Piirilevyn laatu ja suunnittelu, erityinen pintakäsittely ja IP60 luokkaan suojattu laitekotelo varmistavat laitteen toimivan äärimmäisissä oloissa. Komponentit on valittu ja tarkoitettu jatkuvaan ajoneuvokäyttöön laajalla lämpötila-alueella (AECQ-100 GRADE 2 (-40 -> +105˚C).
Spesifikaatiot
Yleistä |
|
Käyttölämpötila | AECQ100 GRADE3 (-40...+85˚C) |
Napaisuus suojaus | Kyllä, sisäinen |
Käyttöjännite | 6-22V, transienttisuojaus ISO 7637 mukaan |
Laitekotelo | IP 60, CNC koneistettu anodisoitu alumiini |
Koko (mm) ja massa (g) | 155x120x45, vain 390g |
Liittimet | 2 x 24, FCI Automotive liitin |
PC tiedonsiirto | USB (PC säätöhjelma), sarjadata, CAN |
Ulostulot |
|
Suutinulostulot | 6 suojattua ulostuloa 5A, maadoittavia |
Sytytysulostulot | 6 ulostuloa 7A (15A huippuarvo) (passiiviset ja aktiiviset puolat tuettuja) |
Lisäulostulot | 6 suojattua ulostuloa 5A, maadoittavia |
Muut ulostulot | Full bridge 0.8A, voidaan käyttää erillisinä ulostuloina |
Laajakaistalambdan lämmitys | Suojattu, maadoittava, 5A asti |
+5V | 1 |
CAN BUS | Kyllä, erillisellä ulkoisella lisämodulilla |
Tiedonsiirto | Sarjaliikenne, CAN BUS 2.0B |
Sisääntulot |
|
Analogia sisääntulot | 7 kpl, resoluutio 10Bits, 0-5V (suojattu). Lisäksi 4 sisääntuloa CAN-modulissa. |
EGT sisääntulot | 2 kpl K-Type lämpöpari |
Nakutusanturi | 2 kpl |
Happianturi | LSU 4.2 tai kapeakaista |
Triggeri sisääntulot | 3 (1 kampiakseli, 2 nokille) Hall/ VR ohjelmassa valittavissa |
Ajoneuvonnopeus | 1 (Hall / VR) |
Flex Fuel anturi | Kyllä, käytetään CAM#2 tai VSS sisääntuloa |
Soveltuvat anturit |
|
Lämpötila-anturit | Imuilma, vesi, öljy, ilmastoinnin höyrystin |
Paineanturi | Imusarja, öljy, polttoaine, AC |
Happianturi | LSU 4.2 (sisäänrakennettu ohjain), kapeakaista tai ulkoinen ohjain |
Nopeus | Ajoneuvon nopeus (VR/HALL), Vaihdeanturi (anturi, laskennallinen) |
Polttoaineensyöttö |
|
Suuttimet | Jopa 6 Hi Z suutinta (sekventiaalisesti) |
Suihkutusajoituksen säätö |
0-720 astetta, suihkutuksen alkamisesta tai loppumisesta |
Akkujännitteen kompensointi | Käyttäjän määritettävissä, tavallisimmat suuttimet valikossa valmiina |
Polttoaineensyötön strategiat | VE perustainen speed density, Alpha N |
Air charge temp. | Perustuu imuilman- ja jäähdytysnesteen lämpötilaan |
VE taulukko | 2 taulukkoa 16×20 (kuormitus x RPM), resoluutio 0.1% |
Sylinterikohtainen trimmi | Kyllä |
Vaiheistettu suihkutus | Kyllä |
Lisäkorjaukset | Happianturi korjaus, pakolämpö korjaus (per sylinteri), vallitsevan ilmanpaineen korjaus, TPS vs MAP, TPS vs RPM, lämmityskäyttö, ilokaasu, lähtörajoitin, ALS, ASE, polttoainepaine, nakutusanturi |
Lambda perustainen tosiaikainen korjaus | Käyttää Lambda/AFR tavoitetaulukkoa |
Kiihdytys/hidastus rikastus/laihennus | Kyllä |
Sytytys |
|
Sytytysulostulot |
6 passiivisille ja aktiivisille puolille (ohjelmasta valittavissa) |
Tuetut triggeröinnit | N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggerit, Nissan triggerit, Lotus Elise, Audi triggerit, Renault Clio Williams / Alpine, Colt 1.5CZ, Wrangler, jne. |
Sytytysennakko taulukko |
2 taulukkoa 16×20 (kuorma x RPM), resoluutio 0.5 astetta |
Sylinterikohtainen trimmi | Kyllä |
Latausajan jännitekompensointi | Käyttäjän määriteltävissä, tavallisimmat valmiina valikossa |
Odd fire -sopivuus | Moottorin mallista riippuvainen |
Lisäkorjaus mahdollisuuksia | CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. enrichment |
Nakutustunnistus |
|
Kanavat | 2 |
Taajuusalue | 1-20kHz, 3. kertaluokan AAF (Anti-Aliasing Filter) |
Näytteenotto | Sytytystapahtumaohjattu, nakutusikkuna |
Toiminta | Sytytyksen myöhästys, seoksen rikastus, merkkivalo-indikaatio |
Joutokäyntisäätö |
|
Ohjaustyyppi | PWM solenoidi (2, 3-johtoiset), sähkökaasu, askelmoottorit (bi- ja unipolaariset), sytytyskatko, polttoainesyötönkatko |
Säätöstrategia | Avoin- / Takaisinkytketty, sytytysennakonsäätö |
VE korjaus | Kyllä, Alpha-N ohjaukselle |
Korjaukset | Ilmastoinnin kytkin, jäähdytyspuhallin, analogia sisääntulo |
Ahtopainesäätö |
|
Ahtopaine referenssi- ja tavoitetaulukot | 2 settiä 16×20 (TPS vs RPM) |
Säätöstrategia | Avoin / Takaisinkytketty (PID-pohjainen) |
Korjaukset | Vaihde, nopeus, imuilma, pakolämpö |
Sähkökaasuohjaus ¹ |
|
Säätöstrategia | Edistynyt 3D PID + staattisen kitkan kompensointi |
Tuetut kaasuläpät | Kaikki tasavirtamoottorit, kun virrantarve alle 6A
Valmiit asetukset 28 suositulle läpälle |
Poljin asennon ja läpän asennon määritys | 3D taulukko |
Automaattinen välikaasu | Kyllä |
Anti Lag System tuki | Kyllä |
Luistonrajoitus |
|
TC strategia | Delta RPM, vaihde kompensointi |
Väännön rajoitus | Sytytyksen katko käyttäen 3D taulukkoa (16×20) |
Herkkyyden säätö | 10 asentoinen kiertokatkaisija |
Muuttuva venttiilinajoitus |
|
Tuetut systeemit | VVTi, MiVec, VANOS, Double Vanos |
Nokkien lukumäärä | 2 |
Säätöstrategia | PID pohjainen takaisinkytkentä, nokan tavoiteasentotaulukko 12×12 |
Flex Fuel |
|
Etanolipitoisuuden mittaus | Kyllä |
Polttoaineen lämpötilan mittaus | Kyllä |
Taulukkojen sulauttaminen | VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup |
Polttoaineen lämpötilan mukainen suuttimen pulssin korjaus | Kyllä |
Motorsport |
|
Anti Lag System | 2 riippumatonta ALS asetusta, sähkökaasutuki |
Vaihtovalo | Vaihdekohtainen |
Lähtörajoitin | Kyllä |
Gear cut | Kyllä (Open loop), DBW-välikaasu tuettu
Lähde: Katkaisija, voima-anturi, CAN-väylätieto |
Varikkorajoitin | Kyllä |
Rolling anti lag | Kyllä |
Moottorin turvatoiminnot |
|
Vikatila-arvot keskeisille antureille määritettävissä | Kyllä |
Ulkoinen indikaatio vikatilasta | Kyllä, käyttäjän määritettävissä |
Moottorin ylilämpösuoja |
Kyllä (öljy ja jäähdytysneste), käyttäjän määritettävissä, RPM rajoitus |
Matalan öljynpaineen suoja | Kyllä, käyttäjän määritettävissä, moottorin sammutus |
Polttoainepaineen suoja | Kyllä, polttoaineannostelun kompensointi, RPM rajoitus, moottorin sammutus |
Korkea pakokaasulämpö |
Varoitus, sylinterikohtainen trimmi, ahtopainerajoitus |
CAN väylä² |
|
CAN standardi | 2.0B 125, 250, 500, 1000 kBps 11, 29 bittiä |
Tuetut CAN näytöt³ | ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM |
Tuetut OEM CAN-streamit³ | BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, jne. |
Muuta |
|
Käyttämättömät suutinulostulot käytettävissä muina lisäulostuloina | Kyllä |
Käyttämättömät sytytysulostulot käytettävissä muina lisäulostuloina | Kyllä, joihinkin toimintoihin |
Ulostulo-ohjaustoiminnot | Polttoainepumppu, jäähdytyspuhallin, parametrinen ulostulo, NOS ohjaus, PWM 3D-taulukko ulostulo, ilmastoinnin kytkin, päärele, nopeusmittari, kierroslukumittari |
Salasanasuojaus | Kyllä, 2-tasoinen |
Ajastin | Polttoaine, sytytys, ahtopaine, ajastimet ohjataan virtuaaliulostuloilla |
Sarjadata näyttöjen tuki | AIM, RaceTechnology |
Automaattisäätö polttoainetaulukkoon |
Kyllä |
Sisään rakennettu triggerioskilloskoopi | Kyllä |
Tiedonkeruu |
Tosiaikainen tiedonkeruu PC-tietokoneelle, Tiedonkeruu ulkoiselle loggerille (serial / CAN) |
¹ ja ²: Ulkoinen moduli vaaditaan. ³: Tuetut kanavat ovat tapauskohtaisia.
Katso myös nämä tuotteet
Vedenlämpöanturi, Bosch NTC, M12x1,5mm
29.00€ Veroton: 23.39€
Laajakaistalambda-anturi LSU4.2, Bosch
98.00€ Veroton: 79.03€
Ecumaster EMU Classic Plugin johtosarja liittimineen, 0,2m
49.00€ Veroton: 39.52€
Ecumaster Bluetooth moduuli
56.00€ Veroton: 45.16€
Liitinsarja, 6-napainen, naaras, mm. LSU4.2 lambda-anturiin
15.00€ Veroton: 12.10€
Ecumaster EMU Classic-kiinnike
29.00€ Veroton: 23.39€
Ecumaster Plugin adapteri Toyota Supra JZA80
292.00€ Veroton: 235.48€
Liitinkontakti, Ecumaster, pieni
1.00€ Veroton: 0.81€
Liitinkontakti, Ecumaster, suuri
1.00€ Veroton: 0.81€
Johdin, suojattu, esim. triggerisignaaleille
6.50€ Veroton: 5.24€
Ecumaster Plugin adapteri Audi 2,2: ABY, 3B, AAN
163.00€ Veroton: 131.45€
Liitinrunko, 24-napainen, pari: FCI, Ecumaster EMU/Classic
15.00€ Veroton: 12.10€
Ecumaster Plugin adapteri Toyota Supra JZA70
169.00€ Veroton: 136.29€
Sytytyspuola Bosch Motorsport P65
59.00€ Veroton: 47.58€
Ecumaster Plugin adapteri Mitsubishi EVO4-8
169.00€ Veroton: 136.29€
Ecumaster Plugin adapteri Subaru WRX-STi Ver.3-4 1997-98
145.00€ Veroton: 116.94€
Ecumaster Plugin adapteri Toyota Caldina ST215 3S-GTE
169.00€ Veroton: 136.29€
Ecumaster Plugin adapteri Nissan RB20/25/26, SR20, CA18 / 76-pin
169.00€ Veroton: 136.29€
Ecumaster Plugin adapteri Nissan SR20DET 64pin
169.00€ Veroton: 136.29€
Ecumaster CAN laajennusmoduli
121.00€ Veroton: 97.58€
Ecumaster EGT to CAN, 8-kanavainen moduli CAN-väylään
146.00€ Veroton: 117.74€
Ecumaster Plugin adapteri R53 Mini Cooper S
201.62€ Veroton: 162.60€
IAT ilmanlämpöanturi NTC, M12
25.00€ Veroton: 20.16€
Ecumaster Plugin adapteri BMW M50 non Vanos
232.65€ Veroton: 187.62€
Ecumaster EDL-1, loggeri ja Bluetooth lähetin
169.00€ Veroton: 136.29€
Ecumaster Plugin adapteri BMW M50 Vanos
232.65€ Veroton: 187.62€
Ecumaster Plugin adapteri VAG 1.8T / BAM: EMU Classic / EMU CAN
250.00€ Veroton: 201.61€
Sytytyspuola NGK P65
55.00€ Veroton: 44.35€
Paineanturi, 10 bar, 1/8NPT, polttoaineelle tai öljylle
89.00€ Veroton: 71.77€
Hall Gear tooth anturi - GT101-tyyppinen
38.90€ Veroton: 31.37€
Ecumaster CAN näppäimistö katkaisinpaneeli
275.00€ Veroton: 221.77€
Ecumaster CAN Switch Board, uusi Versio 3
139.00€ Veroton: 112.10€
Ecumaster EMU -kurssi keväällä 2024
169.00€ Veroton: 136.29€
Triggeripyörä kampiakselille, 150mm, 24 hammasta
96.72€ Veroton: 78.00€
Etanolipitoisuusanturi fleksifuel-moottoriin Continental/GM
105.00€ Veroton: 84.68€
VR-anturi kampiakselin asentotunnistukseen
39.00€ Veroton: 31.45€
Ecumaster DBW sähkökaasumoduli
106.00€ Veroton: 85.48€
Ecumaster johtosarja merkinnöillä: EMU Classic
85.00€ Veroton: 68.55€
AIM MXP STRADA näyttö-, tiedonkeruu- ja ajanottolaite
1,355.32€ 1,612.00€ Veroton: 1,093.00€
Sytytyspuola Bosch VAG FSI
42.00€ Veroton: 33.87€
Sytytyspuola Bosch 0221503407 hukkakipinä
50.00€ Veroton: 40.32€
Ecumaster lippis, Flat Bill Snapback, musta
9.90€ 17.90€ Veroton: 7.98€
Ecumaster lippis, Flat Bill Snapback, harmaa
9.90€ 17.90€ Veroton: 7.98€
Ecumaster T-paita, musta
15.00€ Veroton: 12.10€
Ecumaster Plugin adapteri BMW M52TU EMU Blackiin
349.00€ Veroton: 281.45€
Ecumaster Plugin adapteri BMW M54 EMU Blackiin
349.00€ Veroton: 281.45€
Ecumaster MUX switch board
13.00€ Veroton: 10.48€
Ecumaster kiertokatkaisija, 8-asentoinen
26.90€ Veroton: 21.69€
Ecumaster T-paita, uusi malli
25.00€ Veroton: 20.16€
Liitinsarja, 5-napainen, Ecumaster EMU/Classic EXT
6.00€ Veroton: 4.84€
Ecumaster CAN vaihdeilmaisin
333.00€ Veroton: 268.55€
Rele, Hella Solid State Relay 12V, puolijohderele, IP67
56.00€ Veroton: 45.16€
Liitinkontakti, Ecumaster, pieni. Hi-current
1.60€ Veroton: 1.29€
IAT ilmanlämpöanturi NTC, laippa
29.00€ Veroton: 23.39€
Ecumaster ohjauspyörän CAN-katkaisijapaneeli
617.83€ Veroton: 498.25€
Liitin suojakumi, Ecumaster EMU
7.00€ Veroton: 5.65€
Laajakaistalambda-anturi LSU4.2, Bosch
93.00€ Veroton: 75.00€
Ecumaster EMU USB-ohjelmointikaapeli
12.00€ Veroton: 9.68€
Paineanturi, 150 psi (n.10 bar), 1/8NPT, Honeywell, polttoaineelle tai öljylle
172.36€ Veroton: 139.00€
Paineanturi, 1000kPa / 10 bar, Bosch M10x1, polttoaineelle tai öljylle
49.00€ Veroton: 39.52€
Paine- ja lämpötila-anturi, 1000kPa / 10 bar, Bosch M10x1, polttoaineelle tai öljylle
95.20€ Veroton: 76.77€
Ecumaster pipo hattu, musta
16.80€ Veroton: 13.55€
Ecumaster Plugin adapteri Fiat Abarth 500 1.4 T-jet / EMU Classic CAN
272.80€ Veroton: 220.00€
Ecumaster kiertokatkaisijan tausta
4.00€ Veroton: 3.23€
Ecumaster kiertokatkaisijan tausta, 4 kpl
12.00€ Veroton: 9.68€
Ecumaster pipo hattu, musta, ilman tupsua
14.80€ Veroton: 11.94€